Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State
Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja/The Uncomparables. Forming a Suspicious State

fotografije: Ivan Kuharić

Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja

8/9 - 25/9/2010

Tina Gverović i Siniša Ilić

Crteži prikazuju korporacijski prostor, institucionalno promatranje i kontrolu. Prizivaju slike nematerijalnog rada, forme suvremenog rada koji se događa "svugdje i nigdje". Ruke polagano dotiču i osjećaju tipkovnicu, kompjuterski miš, ekran, stolicu, kosu… Iako se čini da su likovi zaokupljeni laganim ili na prvi pogled nedjelotvornim radom, oni istodobno djeluju ranjivo i u nemogućnosti da prepoznaju svoje djelovanje. Iznenadni udari prekidaju i razdiru virtualni prostor, guraju ga prema nadolazećoj katastrofi. Katastrofa je ovdje unutarnje i vanjsko, sveprisutno stanje. Katastrofa koju prikazujemo je politička, emotivna, i ona koja se tek ima dogoditi.

Tina Gverović (rođena je 1975, živi i radi u Londonu i Zagrebu) i Siniša Ilić  (rođen je 1977, živi i radi u Beogradu) prvi put su surađivali na instalaciji Noiseless (ISCP, New York 2006), baveći se materijalnom nevidljivošću teksta i slike te provociranjem pažnje publike, i na radu Rekonstrukcija (Kontekst galerija i Magacin, Beograd 2007), koji se bavi sjećanjem, utjecajem politike na doživljaj realnosti i samih sjećanja, i pozicijom onog koji/ja se sjeća. U sklopu 25 memorijala Nadežde Petrović Ja sam to što jesam, u rujnu 2010 realizirali su zajedničku publikaciju Neuporedivosti. Nastajanje sumnjivog stanja.

Scenografiju za izložbu u Galeriji Nova osmislio je Ben Cain.

sinisailic.blogspot.com

tinagverovic.blogspot.com

Podrška:
Ministarstvo kulture Republike Hrvatske
Gradski ured za kulturu, obrazovanje i šport Grada Zagreba
Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva